2009. november 2., hétfő

Olyan de olyan...

...... mérges vagyok, hogy az csak naaaaaaaaaaaa.
Zével elmentem ma csizmát venni, mivel elmaradt a tanfolyásom. Hogy pontos legyek csak akartam venni csizmát. Ennyi csúf , formátlan , hordhatalan lábbelit még életembe nem láttam, mint ma. Arról nem is beszélve, hogy ami tetszett annak a szára kb 3 cm -rel kisebb volt mint az én vádlim.Fél óra és legalább hat csizma felpróbálása után hasonló szavak hagyták el számat: hgyzjbdskrvltbnmhszml..........
Azt hiszem itt az ideje ,hogy megtanuljak cipőt és csizmát készíteni:)))
Láttam is a horgolólánykák már mamuszba nagyon otthon vannak, szerintem néhány nap ........
Hmmm, csak hogyan téliesítem a horgoltcsizmát????


3 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon ismerőseket írtál. Évek óta rettegek az okztóber-novembertől, amikor a Kisebbikemmel útnak indulunk csizmát venni. Már tavaly belátta, hogy hosszúszárú nem megy, mert neki is rettenetes széles a vádlija, ezek az "anorexiás" csizmás nem neki valók. Na de a kínálat... csak pislogok. Múlt héten nagy durcival és üres kézzel tértünk haza. Ma ismét útrakeltünk, és a Plazaban lévő Leonardo névre hallgató boltban elég jó kínálat volt, néztek is ki valahogy, áruk is elfogadható volt, tehát nem 2-essel kezdődött. Persze méretbajok itt is akadtak, így a Leányzó számára kevésbé tetsző (de már barátkozik vele), elfogadható (de nem igazán csinos), 1-essel kezdődő árú téli lábbélivel tértünk haza. Ja, és persze - ismerve a munka minőségét - jövőre újra ugyanez a ciriburi.
Fel a fejjel, Neked is összejön. Ha feltalálod a mamusz téliesítését, oszd meg velem is:o)

Kryx írta...

Akkor nem csak nekem van ízlésproblémám. :):) Minden télen ezt játszom, a végén megveszek egy hasonló csizmát a tavalyihoz, ami se nem hegyes orrú éés nem is divatos. :) Ja és 35-ös lábra... :) Idén még nem mertem nekivágni a vásárlásnak.

Csandi írta...

Divatos csizma egyenlő azzal,hogy sok ortopéd doki gazdag lesz egy pár év múlva:)) Kényelmes csizma egyenlő azzal, hogy nem követed a divatot. A lábamra jó, nekem tetsző , kényelmes csizma pedig egyenlő azzal, hogy nem nem létező dolog:)))