2015. november 17., kedd

Zs, mint zsebelem a dicséreteket

Ma a farmerszoknyámba mentem dolgozni.Megdicsértek. Nem is egy ember.
Én meg bezsebeltem, a dicséretet.

Ma több ismerősömmel is összefutottam , akikkel nem minden nap találkozom.
És jól esett, hogy megdicsértek, hogy milyen jól nézek ki, nem fog rajtam az idő, stb.
Én meg bezsebeltem a dicséretet.

Itthon nagyon  nehezen szántam rá magam a tornára, mert nem tudtam, hogy mire is edzek.
Aztán a végén csak összejött az a fránya 1 óra mozgás.
Péntek Enikő, egy kis Zuzka és jó 10 perc nyújtás, hogy ne csak szép de rugalmas és hajlékony legyek.
Miután mindennel végzetem, fogtam magam és ...bezsebeltem magamtól egy dicséretet, hogy milyen ügyes kislány vagyok, csak megcsináltam és tornáztam és úgy alapból is ma dicséret zsebelős napom van :)

Nincsenek megjegyzések: