2019. augusztus 22., csütörtök

2019-08-22

Régen okozott olvasás ekkora kínokat, mint Szabó Magda : Csigaház című regénye.Egyszerűen csak úgy tudok haladni vele, hogy max 3-4 oldalnyit olvasom, aztán leteszem, másnap újabb 3-4 oldalnyi. 
Abba hagyni nem szeretném, mert kíváncsi vagyok, hogy mi is lesz a vége, mikor kezdem élvezni majd a regényt. 



Abban biztos vagyok, hogy ha ez a kisregény kerül elsőnek a  kezeim közé Szabó Magda regényei közül, tuti nem leszek lelkes olvasója az írónőnek.

Most megyek és megpróbálok egy kicsit nagyobb terjedelmet magamévá tenni , hátha eljön az az élmény, amit megszoktam Szabó Magdától. 


Olvasta valaki már ? -kérdem halkan  👀

1 megjegyzés:

undercover írta...

Nem olvastam, de az az érzésem, nem véletlenül nem adatta ki Szabó Magda. Az örökös pénzéhsége, gondolom én. Jártam már így neves írókkal, pl. nagyon szerettem Irwin Shawt, aki életében talán 3 könyvet adott ki.Aztán a halála után tucatjával jelentek meg, 1-2-t megvettem, olvashatatlanok voltak. Ugyanez a helyzet a Harper Lee könyvével. A Ne bántsátok a feketerigót szenzációs, a halála után megjelent könyv meg csapnivaló.
De mit is várunk? Most olvasok egy svéd krimit, ez van benne: elfolytotta érzéseit (így!!)
írd majd meg a tapasztaltaidat, ha elvergődsz a végéig. Köszi
Helga