2019. július 17., szerda

2019-07-17

Az elmúlt hetekben nem sok bejegyzést írtam, mert olvastam , amikor csak megtehettem.
Hajnalban vagy késő este. 


 Könnyed kis olvasmányok, pont a lelkemnek valók voltak.
Jane Corry: A férjem felesége című könyvből még csak 60 oldalnyit olvastam el, eddig nem igazán tudok véleményt mondani róla, de van még kb. majdnem 400 oldalnyi olvasni valóm, ami alatt igazán bedurvulhatnak az események.


És lassan időszerű lesz a könyvtár látogatás megint, csak nem tudom, hogy mi legyen a következő olvasmány. Nem esem kétségbe, van miből választani, a listámon van még idei évre 28 könyv.Mondjuk a felével is jó lesz , ha végzek :) 

1 megjegyzés:

kovtama írta...

A férjem feleségét én is olvastam, de megmondom őszintén eszembe nem jut hirtelen hogy mi volt a történet....