2011. augusztus 22., hétfő

Nem unatkozom....


mert hol kenyeret sütök..

Hol kíséretezem a konyhában olyan sütikkel amiket eddig nem mertem készíteni......Ilyen mumus süti a krémes:)

Ha én tudom, hogy a krémest nem lehet elrontani, már rég beneveztem volna rá....
Anyukám örülhet, hiszen egyik kedvenc sütije ..........
Dolgozom még Mírának egy kardigánon, és készítgetem a legújabb "dobásom" részleteit.....
ÉSSSSSSSSSSS ma megyek a kölcsön varrógépért :))))
Egyenlőre az álomvarrógépemre még kell egy keveset gyűjtenem, de tudom, hogy mi ketten majd nagyon jó páros leszünk:) Azt hiszem írok majd egy levelet az Angyalkának is , hátha előbb lesz gépem így ........A gyerek most súgta meg, hogy nem van Angyalka, aki a karácsonyi ajándékokat hozza...
Na a fene , Anyuék átvágtak anno engem .....:(( Akkor marad a malacpersely és vásárlás...
Azért , ha Angyalka erre jársz , csak tud ,számítok ám én Rád, bármit is súgdosnak itt nekem , nem hiszek ám én el mindent ......




Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: