2011. október 24., hétfő

Történések

voltak rendesen, amióta nem írtam .


Például részt vettem a Kenyér világnapja alkalmából meghirdetett sütési akción, melynek az volt a lényege, hogy süss meg egy kenyeret valakinek. Na én nem tudtam eldönteni ki legyen az a Valaki, akinek sütök még egy kenyeret, így a barátnőim kaptak egy-egy kis cipót:)

Azok a barátnői lettek a cipók boldog (?) tulajdonosai, akikkel részt vettem egy 30km gyalogtúrán a Vértesben, igaz a fájós térdem miatt kényszerültem feladni a 18,4 km után , de talán nem rossz eredmény ez a "csak " 18, 4 km- es táv sem. És ne felejtsem el, hogy barátnőm kislánya Dóra (11 éves lesz ) egészen eddig velünk tartott és nagyon ügyesen teljesítette a távot.
Nagyon szép helyeken mentünk a túra alatt, aki teheti látogasson el a Vértes helység lankái között megbújó Vérteskozmára és Várgesztesre.
Két barátnőm és fő csinosítóm Kriszti ( neki köszönhetem a gyönyörű körmeim) és Cila
(a szuper séróim felelőse) végig mentek a távon , nagyon nagy elismerésem nekik!:)))
Érzem, hogy leszek még én is nagyon boldog a célba éréstől :)))

Betegeskedtem is egy keveset, de élek még !:D

És hát éltem a nagy szenvedélyemnek, hímeztem, hímeztem :D Mivel a hétvégén tudatosult bennem, hogy elfelejtettem a bóóótba menni , nem van fonalam, amivel a tyúkos képem tudnám folytatni, így hát persze bele kezdtem másik kép(ek)be is :) Ha már szenvedély, legyen nagyon szenvedély:))))
Nem sok látszik és a kép sem a legjobb, de van aki felfogja ismerni, hogy mi is lesz ez:))
Vidéki tájkép, kissé modern felfogásban :)))

Picoti Picota:Grand Vent, DMC :Blanc White,3772


És mivel úgy döntöttem, hogy nem fogok annyit a számítógép előtt lógni , ezért gyorsan belekezdtem még egy nagyon kedves kis mintába ...Az eredeti minta színvilága nem győzött annyira meg, így kicseréltem az egyik színt Nina csodálatos fonalára , és úgy érzem nagyon jól tettem :)))


( forrás megjelölés is meglesz majd)

Hát ennyi történt mostanság velem, aki nem hiszi , járjon utána :D

1 megjegyzés:

Silerika írta...

Hiszem, és látom,ügyes vagy kenyérsütésben és hímzésben is! :o)