2011. december 8., csütörtök

Mértem a mérhetőt .....

Ennek a a bejegyzésnek a létre jöttét a legközelebbi rokonaim egyikének köszönhetem :)))
Mert az úgy volt, hogy Tesóm küldött egy szépséges digitális mérleget nekem, de a rosszabbik fajtából, mert ugye az a mérleg, ami nem azt mutatja, amit látni szeretnék, az a rosszabbik fajtából való:))
Gondosan levettem a zoknim, pulcsim és még pisilni is elmentem, mert a mérlegelésnél minden dekának súlya van, és ráálltam az új szuper mérlegemre .....

                                                            képforrása: internet


De még így is egy szörnyű számot láttam a mérlegen......
Aztán ráállítottam Mindenkit a mérlegre, hogy ne csak én legyek rosszul a valós és nem valós felesleges dekáktól,kilóktól (amit persze szolidaritásból minden családtagom helyett én cipelek relatív), sőt még a Nyúlnak is kötelezővé tettem a mázsálást.....
Aztán biztos, ami biztos megmértem magam Nyúllal, Nyúl nélkül és sajnos tudomásul kellett vennem , hogy bizony a mérleg, annyit mutat, amennyi aznagysúlyom .....
NA, de mivel minden relatív ezért úgy döntöttem, hogy a holnap reggel regisztrált súlyom lesz az új időszámítás kiinduló pontja .....Mert relatíve minden mérleg mást és mást mutat , ha még mérni nem is mér mást csak a meglévő hájam , hájunkat illetve egyszálbélű családtagjaimnál az egyszálbélűk súlytalanságát ......
Úgyhogy vagy fogyok, vagy növök, mert nem a súlyommal van a baj, hanem a magasságommal, mert ha laza 218 cm magas lennék a jelenlegi súlyommal, akár még anorexiás is lehetnék, relatívan nézve......
Ugye nem véletlen mondják, hogy minden relatív......
Relatívan jó fejnek érzem most magam , hogy kiírtam magamból az nagy bánatom:)))


1 megjegyzés:

Andy kuckója írta...

Mély együttérzésem. Én is ilyenekkel stresszelem magam. Aztán jön valamelyik kisfiam és megvígasztal egy csokival:)
Odaseneki, majd fogyunk holnaptól!