2012. március 28., szerda

Nem írok mostanában fogyis dolgokról

pedig rendületlenül fogyóztam , úgy 3 napig és mivel nem fogytam 25 kg , abbahagytam:D:D:D
Komolyra fordítva a szót, egy kicsit átgondoltam , hogy miért is nem megy nekem az ami annyi embernek sikerült.....
Aztán rájöttem, hogy annyi hülyeséget csináltam, hogy csoda, hogy nem vagyok még több, mint régen voltam.
Egyenlőre négy változást hajtottam végre:
1. elfejtettem a ch csökkentett dolgokat
2. a kenyeret , tésztát is kiiktattam
3. nem tornázom csak 2 naponta , de akkor legalább 40 percet és főleg kardió gyakorlatokat ....
4. elfelejtem azt a szót, hogy fogyókúra , inkább életmódot váltok

3 megjegyzés:

Zitus írta...

HAJRÁ CSAJSZIM!!!!!

kovtama írta...

Na, ezt én is irhattam volna.:):)

Csandi írta...

Tamara már két hete kitartóan csinálom a nagy életmód váltásom, kitartó vagyok , mi???:)))