2012. április 8., vasárnap

Kezdek elszabónésodni.......

Egyik kedvenc blogomban szoktam olvasni a csodálatos Szabónéról, aki nem ismer lehetetlent , nem ismer porcicát és akit ma a könyv szerzője biztos, hogy Martha Stewart-nak keresztelne el :)
Szóval a nagyra becsült(?) Szabóné hajnalban kel fel, hogy takaríthasson , mindig jól szervezi a napját, állandóan főz, mos, stopperral a kiskacsójában főz illetve főzne , ha nem éppen a főzés ideje alatt végezné apró házimunkáit, és gépesítés nélküli háztartása mellett, még pihenni is van ideje......
Miért is írom, hogy Szabónésodom?
Ezért :
Reggel 6 -kor felkeltem amikor még családom minden tagja bőszen aludt és főztem egy kávét magamnak.
Felöltöztem, mert hát na ........."A dolgozó nő munkahelyén is, otthonában is mindig tiszta, csinos, ápolt legyen."
Neki álltam összeszedni az ebédhez valókat , előkészítettem mindet és amikor mindenki felébredt kivonultam a konyhából és egy kicsit neteztem ( mert hát ennyi munka után kell a pihenés)

Amikor végre ismét zavaró tényező (pl férj és gyerek ) mentes lett a konyha elfoglaltam ismét a kis birodalmam .....

Ebédet főztem , csevegtem a gyerekeim itthon lévő felével, közben nem vártam meg, hogy a mosogatógép lejárjon, hanem mosogattam a kiskacsómmal( lehet hogy a stoppert kellett volna inkább tartanom a kezemben?) törölgettem is nagy serényen és persze mindet a helyére is raktam.
Terítettem és nagy szeretettel vártam a Elsőszülöttem és párját......

Persze közben leszedtem a megszáradt ruhákat, egy kicsit pakolásztam is és felsepertem a konyhába....
Ebéd után rom eltakarítás és Zé pár szál hajának a levágása következett, amit takarékossági okokból én hajtok végre:D:D

Délután egy "kis pihi" ami abból áll, hogy összerendezem a jövő hét tenni valóit, az elmúlt hetek postáját (amit csak egy fiókba szoktam dobálni és pár hetente lefűzök)
Menet közben még kitakarítom Lara nyulának a ketrecét és persze meg is szeretgetem, és adok vizet a virágoknak elvégre húsvét van vagy mi a szösz..
Ja, hogy a locsolkodást nem jól értelmezem, bocsi ....
Este tv nézés közben még egy kiadós vasalás lesz a program, mert hát Ügyesmajdnemszabónék nem ülnek csak úgy tétlenül a tv előtt...........


Nincsenek megjegyzések: