2012. június 24., vasárnap

Már megint egy túra .....

csak egy kicsit más , mint eddig ......
Gönczi Gábor és bandája játszott Tatán egy szórakozóhelyen , és hát mi is megtiszteltünk a nagy érdeműt jelenlétünkkel .......
Nagyon jó volt a Gönczi féle csapat, pláne amikor elvonultak szünetre ........
Maga a zene és ahogy előadták kritikán aluli volt számomra, de azért a lányokkal nagyon jól szórakoztunk :)


Itt majdnem munka közben vagyunk Kriszta körmösbarátnőmmel ....
Megbeszéltük, hogyha nem lesznek jók a fellépők, akkor mi majd csinálunk műsort ....nem is kicsit ...
Kriszta rappelt , én meg rúd-táncoltam volna .........
Hála csak némi gyakorlásig jutottam el, mert annyira azért nem volt pocsék a műsor ,hogy az én csodálatos mozdulataim a rivalda fényében is bemutatásra kerüljenek .........
Hát ez vagyok én amikor nem Anyu vagyok ......
és akinek nem tetszik , az ....tegyen úgy , ahogy akar :D:D

1 megjegyzés:

kovtama írta...

A hajad nagyon tetszik:) Sokkal jobban áll, mint ami volt. Azt hiszem már mondtam:)