2012. július 13., péntek

"Közjegyzőm " ügyködött ......

Először is köszönöm, hogy részt vetettek a játékban.
Örülök, hogy megtudtam, hogy milyen is a blogom mások szemében:)
Örülök, mert mások is azt látják benne, ami a célom volt, nem egy szokványos csak hímzős blog létrehozása, hanem egy vidám, színes, több témára is nyitott, ízig -vérig Csandis blog volt a cél .....
Még egyszer köszönöm a kedves jelzőket és azt, hogy játszottatok velem:)
És akkor vissza a sorsoláshoz .....

na az egy kicsit máshogy sikerült, mint terveztem , de hát a nyulak már csak nyulak
Felírtam 13 nevet kis papírokra és Dodó "közjegyző" elé tettem a papírkákat ....
Először csak nézegette, hogy mi a fenét akarok én Tőle, de aztán rárabolt a papírokra rendesen....
Túl rendesen....
Szóval a végén négy cetli esett áldozatul , így négy ajándékot fogok készíteni .....

Hogy kiknek ???

Nagy logikámnak köszönhetően visszafelé kikövetkeztetve és nem megvárva , míg előkerülnek a cédulák a nyertesek tehát :


Kismazsi

Aranyperzsa

Hajni

Isabella


Gratulálok a nyerteseknek :)
Az ajándékokat a kiírásnak megfelelően 3 héten belül postázom :) Hogy mit is kaptok, azt is megmutatom 3 héten belül :)))
A nyertesek címét privátban a aschandl@citromail.hu címre várom:))


5 megjegyzés:

Gabi86 írta...

Gratulálok a nyerteseknek! :)

IsaBella írta...

Juuuj! :) Közi szépen! :) Úgy meglepődtem, mikor olvastam a saját nevem. De olyan jól esett! :)
Puszilom a nyuszit. ^^ És küldöm az e-mailt. :)

kismazsi írta...

Jajjjj, de nagyon örülök!!!!
Köszönöm Andi!!!! Rettentő boldog vagyok!
Címem küldöm!!

kismazsi írta...

IsaBella!!
Szívből gratulálok Neked!!

aranyperzsa írta...

Nagyon-nagyon örülök!!!! Először nyerek valamit:) Imádom a nyuladat:) Küldöm az e-mail-t.