2012. szeptember 14., péntek

Halvány lila fogalom , helyett

egy halvány lila -zöld kis szett.....
És mindezt egy új barátommal közösen hoztuk létre.
Végre van megint varrógépem , azaz új barátom , aki csak is az enyíííííííímmmmmmm.....
Mondjuk nem Rá vágytam, úgy gondoltam, hogy várok ,amíg eljön az igaz és rögtön levesz a lábamról, de mivel makacs és türelmetlen vagyok, így nem tudtam tovább várni....
Ha nincs ló, jó a szamár is elven vettem meg a kicsikét , de úgy érzem , hogy megleszünk mi kettecskén egy jó ideig:)))
Első közös projektunkból, eme kis szett kerekedett ki ....
Egy kis tolltartó, egy pénztárca , zsebkendőtartó és csakhogy minden anyag elfogyjon, bónuszként megalkottam egy kulcstartót is .....


1 megjegyzés:

Kryx írta...

Hű, nekem nagyon tetszenek! :) Ügyes vagy! Jók is az ilyen barátok a háznál. :)