2012. november 11., vasárnap

Új szerelem....

Kis családomtól kaptam ezt a szépséget, születésnapomra, akibe kb. két másodperc alatt "szerelmes lettem"...
Bár nem őt vártam, mint nagy Ő , hiszen  lassan két éve egy fehér orchideára pályázom.......
Na de, mint tudjuk, a szőke herceg sem mindig jön csak úgy az ember életébe, sőt olykor még nem is szőke és nagyon sokszor nem is herceg, sőt......

Másik szerelemem , csak nem olyan heves és randikkal teli , egy sütemény, amit bár régóta sütögetek, még csak most készítettem először .
Mivel volt a hűtőmben sok minden amit szerettem volna elhasználni (tejszín , rengeteg tojás fehérje, kicsi vaj) és egy a konyhapulton felejtett leveles tészta , mi más készülhetett volna, mint az emberiség ellensége helyett, a fogyókúrák ellensége, egy nagyon finom  franciakrémes.
Az enyém nem olyan magas, mint TücsökBogár krémese, mert csak fele annyi krém került bele, de mentségemre szolgáljon, hogy nem volt itthon, csak pont a fele hozzávalóm pudingpor ügyileg......
Így is van benne anyag rendesen :) Egy próbát szerintem mindenkinek megér:) 

Hosszú idő óta végre megint bökögettem egy keveset és végre lecseréltem az elnyűtt, sok évet használt konyhai asztalt, ami a szobámba volt egy kis íróasztalra .......
Egy kicsit megint lomtalanítottam a sok kacatom között, bepakoltam a sok kellékem, szerszámom a  barátnőimtől kapott kosárkáimba és ismét megállapítottam, hogy rengeteg dolgom, tervem van még, amit meg kellene valósítani, de a legfontosabb, hogy végre rászánjam magam a szobám kifestésére.
Fontos, hogy  legyen is kedvem abban a hobbiszobába órákat eltölteni, zene hallgatás közben varrogatva, hímezgetve.Egyenlőre bemenni sincs kedvem, mert semmi barátságos nincs még benne.....
A fal színét utálom (sárga), a bútor szedett-vedett és tele van dobozokkal, amikben könyvek vannak,évek óta arra várnak, hogy végre legyen egy  normális esztétikailag is elfogadható és stabil  polcrendszerünk....
Mondjuk odáig már eljutottunk, hogy azt kitaláltuk nagy nehezen, hogy hol is lesz ez a polcrendszer egyszer majd valamikor, remélhetőleg nem is olyan nagyon távoli jövőben.....
Csak hát a pénz és a lelkesedés hiányzik még a megvalósításhoz ....
Na de, ami késik, az nem múlik ......
Küldjön már Valaki, egy kis erőt, energiát .

Nincsenek megjegyzések: