2013. április 22., hétfő

Na ezen is túl....

Megvolt a Gerecse 20 km -es távja. Isteni volt. leszámítva, hogy utána mehettem dolgozni még néhány órácskát .....Mert hát az Államkincstárban nagyüzem van  informatikai  rendszer átállás miatt. 

A tettes társaimmal közös képen  a  fejem elmond mindent ....Nagyon nehezen ment a túra eleje, dombra fel, dombról le ...Nem voltam valami topon agyilag, ami kihatott a testemre is elég rendesen. De aztán átestem a holtponton és ment minden mint a karikacsapás.
Nagyon vártam már a tavaszt és végre eljött. Imádom, hogy végre lehet kint a kertben ücsörögni, és nyílnak a virágok ezerrel. És igen , tavasz van kint is, bent is :) Végre több hónapos pihenés utána  az "orhidejjjájim" is virágba borultak.
És tavasz , kora nyár szivárványok nélkül el  nem múlhat. Hát álmodtam egy nagyot és szivárványos sütit készítettem, egy kis puncspudingpor, kakaó, fahéj csodákat képes művelni.
És talán a legjobb hírt a végére hagytam : Doriánom a  Bárdos Gimnázium  tanulója  lesz szeptembertől !!!


Nincsenek megjegyzések: