2013. szeptember 22., vasárnap

Varrtam....

Egyik kolléganőm megkért, hogy varrjak neki egy táskát , olyant mint az én kis farmer foltos táskám. 
Hát majdnem olyan lett. Az anyag itt figyelt nálam már egy ideje , de valahogy nem volt energiám neki állni. 
Végül is ez lett a végeredmény :) Remélem tetszeni is fog neki. Holnap mindenre fény derül :) 
Hosszabb füleket kapott és egy cuki kék masnit is , ha már nem tudtam rá madeirát tenni. 
Meglepődtem, hogy mennyire kikapcsolt az alkotás. Feltöltött, megbékéltem és valahogy derűlátóbb is lettem. Hiába na , alkotni jóóó, alkotni kell.! :) 



Ma a nagy "háztartási semmit tevésem"  közepette gyönyörködtem a kis cicánkba. 
Egyszer így láttam  .....
Aztán meg így .......

Lehet hogy hülyeség, de úgy veszem észre, hogy Chili cica valahogy sokkal több szeretet ad, mint eddig bármelyik cicánk. Bújós, dorombolós és azon van egész nap, hogy nekünk kedveskedjen, örömet szerezzen. Lehet hogy ezzel akarja meghálálni, hogy Tamara megmentette a hajléktalan léttől, a pusztulás elől (hiszen beteg volt szegény)
Bevallom imádom a kis hülye fejét :)))
Na de ki ne imádná ezt a látványt ???

1 megjegyzés:

Pancsi írta...

Gratulálok a táskához! Igazán klassz lett! Majd írd meg hogy hogyan fogadták! :)
A cica meg igazán édes. Olyan jó lenne ha nekem is lehetne egy.... :)