2014. március 20., csütörtök

SZABADSÁG, SZERELEM!


Petőfi Sándor : Szabadság , szerelem



Szabadság, szerelem!
E kettő kell nekem.
Szerelmemért föláldozom
Az életet,
Szabadságért föláldozom
Szerelmemet.

Ez a Petőfi vers jutott eszembe "sanyarú" sorsom kapcsán :D
Szabadságot már kaptam, igaz nem azért, hogy szerelmeskedjem, bár ...
Kedden vizsgázom, és nem az egyetemen, hanem  közigazgatási alap vizsgát kell letennem.
Biztató vagy sem, a próba teszten 56% értem el.....(Teszt szűzek szerencséje ?? )
Vannak modulok, amiket legszívesebben kitörölnék, mert vagy elálmosodom rajta, vagy nem értem, vagy egyszerűen unom, vagy baromira nem értek egyet  a leírtakkal ....(azért van egy pár oldal a 220 közül, ami nagyon szimpatikus pl a 220. )


                                                            képforrása : internet


Végül is máshogy nézve a dolgot Petőfi tudott valamit nagyon ......
A tananyag elsajátítása közben néha felpezsdül a szexuális életem..... igencsak oda-fel-kiba@ik velem a tananyag ....
Nagy arc volt ez a Petőfi, tudta a tutit, mi kell a magyarnak .......

Nincsenek megjegyzések: