2014. április 13., vasárnap

17-18-19.nap

Volt jó is rossz is ebben a három napban . De most csak a jóra fókuszálok. 
Pénteken vásároltam ezt-azt , öröm volt a kicsi szívemnek. Dózsa-kertben találtam egy kis boltot , ahol édes kis gombokat és egyéb apróságokat lehet kapni ( Édes otthon a bolt neve azt hiszem :D ) . Vettem hímző vásznat is de csak keveset,  mert  amit előző nap kinéztem az nem igazán lett nyerő, aranyárban mértek méterét. Beszélgettem az eladóval és rá kellett jönnöm, hogy sajnos nem sokat ért a portékájához, de fejlődő képes , így talán valami lesz belőle :) Viszont a többi apróság amit árul azok gyönyörűek, finomak, romantikusak....
Befejezem az Otthon édes otthon hímzésem és rádolgoztam egy kulcstartó házikóra, amit előtte gondosan lekezeltem (magyarul akril festékkel áthúzgáltam és megcsiszoltam :D) És gyönyörködtem, hogy milyen ügyes kiscsaj is vagyok :D 

Nina  Espresso fonala felhasználásával 
Szombaton neki ugrottam a gyűrűpárnának, jót játszottam , most jöttem rá, hogy mekkora kincs az általános iskola első osztályában a technika tantárgy ... Jót játszottam :) 
Reggel érzékeny búcsút vettem az arcomról távozó utolsó kiütéstől is :D Újra szép az arcom 


Vasárnap finomra sikerült az  ebéd , annyira, hogy holnapra nem is maradt csak leves :) 
 Délután ruha vásárlás céljából  meglátogattam városunk  Vértes Center nevű műintézményét.  Szebbnél szebb ruhákat láttam, de mindegyikben találtam valami hibát..Aztán rájöttem, hogy a legnagyobb hiba bennem van , nem a ruhákba ...
 És arra is rájöttem, hogy "nagy a disznyó , kicsi az ól " esete forog fent ha 42 méretű ruhák kerülnek a kezembe ........ Szétfolytam, mint egy tinta paca .....
De sebaj szép az élet , leszek én megint 40-42 méretű ....

Nincsenek megjegyzések: