2014. július 11., péntek

Tesóm, te ne nézd meg ezt a bejegyzést :P

....igazán nem is volt miről írnom. Azt még sem akartam írni, hogy dolgozom mint a gép , szabad időmben  meggyet teszek el és ha jut pár percem akkor falom a betűket , mint egy megszállott. 
Most van mit mutatnom nem is kevés ....
Pontosan 41 virág van ezen a szépségen..Hiába a dicséret és az olykor igen csak belülről jövő dicséreteim
(Óóóó hogy a qva anyád nyíljál már, ne csak bimbót nevelj vagy százat )  megtették a hatásukat ..Imádom



A hímzésemmel is haladtam egy keveset, egyenlőre most jött el a bárányok hallgatnak rész......
És halkan jegyzem meg, most hogy az utolsó betűt is kihímeztem ebben a blokkban, akkor  jöttem rá, hogy  jól benéztem a színjelölést és mással hímeztem, mint kellett volna.
( Csandizmus már csak csandizmus marad.) De ki nem bontom , így lesz az enyíííím, olyan igazi csandis:D 


És szeretném megmutatni a Zállatvédnőkségnek, hogy micsoda nehéz és sanyarú sorsa van a vörös dögnek cicának nálunk. Egész nap lustálkodni, majd hajnali 4-kor futva menekülni a lábujjhegyen, csendben ordítozó, még  aludni szándékozó "Nagyi" (azaz szerény személyem ) elől , komoly és nagyon nehéz meló ám..... Nem csoda , ha szegény jószágnak egész nap elnyúlva, "soványan" meghúzódva az ablakpárkányon a virágcserepek között  aludnia kell .......

Erősen gondolkodom, hogy vajon mi lenne ha szerepet cserélnék ...(Nem az ablakban alvásra gondolok )

Nincsenek megjegyzések: