2014. október 5., vasárnap

A lélek simogatós napok...

Az elmúlt pár napon kicsit rendet raktam a fejembe, lelkembe és remélem idővel a testembe is (bár ott igazán nagy káosz lehet).....
Elővettem a régen elkezdett stólámat  és igazán jól szórakozom vele, mert hát valljuk be "cérnával" kötni , csak szórakozás lehet :) 
  Közben más is jól szórakozik , sőt egy évvel ezelőtt is jól szórakozott.....
Most az a legnagyobb gondja Chilinek, hogyan tuszkolja be erotikusan telt alakját a kosárkába.....
Megy neki, csak elég viccesen .....
És nem tudom, hogy miből vannak a macskák, de képes ebben a pozícióban még aludni is egy röpke órát vagy kettőt .....
Durva mi??



A héten nagyon gyorsan eltelt az idő a munkában, végzem a dolgom, jól érzem magam a társaságban és meglepetéssel tapasztalom, hogy minden héten megköszönik a munkámat, sőt meg is dicsérnek.
Jó érzés és most nekem erre van szükségem. Nagyon!!!! 
Egy kicsit kicsúszott a talaj a lábam alól 
Kellenek ezek a visszaigazolások, és akkor talán magam is elhiszem magamról, hogy jó vagyok én még sok mindenre,
És idővel talán azt is meglesz megint, hogy jól érzem magam a bőrömbe és megint sugározni fog belőlem a pozitív életfelfogás , a nőiesség, a magabiztosság , röviden az  ERŐ .

És mit tudjuk az ERŐ bennünk van!!!! 

"Engem kicsinek látsz nem igaz? Hát tudd meg, a látszat csal... ...mert velem van az Erő, és az Erő hatalmas. Az életből árad, ezért nagy. Körülvesz valamennyiünket. Összeköt és megvilágosít minket. Nem az izmaidban, magadban, magad körül kell érezned az Erőt. Mindenütt. Közted és köztem. A fákban, a kőben. Mindenütt. Igen."


1 megjegyzés:

Catherine írta...

"Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld!" :)
Menni fog minden, ha akarod.