2015. május 8., péntek

Bérlet , életkedv és egy kis vidámság:)

persze, hogy bérlet lett a Hot Iron vége, nyomom ezerrel , meg élvezem a nagy izomlázakat :)
Csapatom az edzéseket igen csak nagy ütembe, heti 3-szor :)
Kemény vagyok, mi??
Lassan, de jön vissza a régi életkedvem, talán a napsütés is szerepet játszik ebben.
Voltam ortopédián, ahol zoknin keresztül megvizsgálta a doktornő, mentségére szolgáljon, hogy nylon zokni volt rajtam.
Miután felhívtam a figyelmét arra, hogy tekintse már meg kicsi lábam zokni nélkül, valahogyan eltűnt a mosoly az arcáról és nem is volt már olyan barátságos. Végül is megállapította, hogy szerzett lúdtalpam van, fogyjak le és hozzám vágtak egy pár lúdtalpbetétre szóló vényt és ki is kerültem a "futószalagon végzett" vizsgálatról.
Haza felé nem kellett sokat gondolkodnom, hogy miért is akarok hamarosan felkeresni egy másik ortopéd orvost......
Max majd ha nagyon fáj a lábam, úgy csinálok,mint Lara lányom , ez is egy fajta lábkímélés , nem???



És Csandi a szelfizésben is nagyon ott van a szeren , íme egy bizonyíték :) Lara kérte, hogy csináljak az új szépséges szempilláimról egy szuper szelfit. Hát nem tudom hány próbálkozásom volt, de a legjobbat most megmutatom :)



Hát szép napot ! 




2 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Orvosváltás! Mert ez olyan mint zokniban lábat mosni :-D

Delfike írta...



Szia!
Köszönöm,hogy benéztél hozzám.
Mostantól talán egy kicsit gyakrabban jelentkezem. :)

Katának igaza van!

Delfike