2015. augusztus 20., csütörtök

Ég a fejem rendesen.....


Előző bejegyzésemben írtam, hogy majd aztán most már idő milliomos leszek ezerrel...
Hát nem jött össze...
Csak tudnám, miért nincs soha időm semmire se, pedig szabin vagyok már 13.-a  óta ...
Talán azért nincs időm, mert sütöttem?

Vagy mert minden másnap tornázom , igaz itthon ,mert kicsit zavaros a helyzetem. Nem tudok Hot Iron edzésre járni, csak péntekenként(persze mikor maradt el a pénteki edzés , persze, hogy most amikor nagyon ráértem volna Hot Iron-ozni)
És miért nem tudok edzésre járni? Mert cégünk egy másik céggel közösen benevezett egy sárkányhajó versenyre. Gondolom nem árulok el nagy titkot, ha leírom,hogy Csandi is ott lesz a versenyen.. És nem a sárkányt fogom alakítani, sőt nem is a hajót ,  nem ám... Én is evezek , keményen és kitartóan, mint a többi 17 emberke,egy kormányos és egy dobos alkotja a csapatot.... Igaz még nem volt olyan edzés, ahol minden ott lettünk volna, hiába , nyaralás van ezerrel mindenkinél ,  annál aki megteheti.
Heti két edzés , kinyírós , de nagyon -nagyon élveztem az edzéseket, amin eddig részt vettem. 

Aztán lehet, hogy a napi harcok a vasalni valóval is elveszik az időm..
Szeretnék vasalni, de Kiskötsög szerint nem a legjobb elfoglaltság, nézzem inkább őt.
És hódoljak neki,takarítsak utána, és legyek a játszópajtása is. És természetesen amikor őméltósága éjjel akar nagyon ébren lenni, akkor én is nagyon akarjak ébren lenni .... 

Aztán talán azért sincs időm kézi munkázni, mert vasárnaponként reggel  komoly 20-25 km-t tekerek Tatabánya-Tata-tatai tókör -Tatabánya távolságban , néha befigyel még egy laza  Cseke-tó kör is ....
És közben azért van időm arra is, hogy ilyen csodás fákat  tujákat fotózzak.

És talán azért sem volt időm kézi munkázni, mert ma Anyukámmal nagy gazolásban voltunk. A pár napos esőzés nem kicsit tette gazossá a kertet.
Aztán meg úgy éreztem nem mozogtam eleget és gyorsan letoltam egy 45 perces tornát, elégetve vele egy kis  adag kalóriát és remélem begyűjtöttem egy a zizomlázat is mert már rég óta nem éreztem , hogy milyen jó is az, amikor a testünk figyelmeztet, hogy jó kis intenzív mozgás volt előzőleg .

És nem akarom mentegetni magam, pedig de .......
A szabim alatt  rendbe tettem a kamrám, kivasaltam egy halom cuccot, eljutottam Győrbe a kiffiammal és Zével. És életem egyik  csodáját éltem meg az Árkádba.Találtam olyan nadrágot, ami hosszra jó volt a gyerekre, de SZŰK!!! volt neki. Ez nagy szó , ha a gyerek paramétereit nézzük , Dorián 185cm magas és már van olyan 53 kg is, de lehet hogy még csak 52 kg. Szóval elő a képzelő erővel .......

És azt hiszem , aki végig kitartóan elolvasta a bejegyzésem, az most azt mondja, hogy persze, hogy nincs időm kézi munkázni, ha állandóan pörgök,mint a villanyóra.....
Na de már nagyon bennem van a hímezhetnék, úgy hogy azt hiszem "villanyoltás" lesz :) 

Nincsenek megjegyzések: