2015. szeptember 9., szerda

Sárkány volt a sárkányhajón....

Ennek is vége .. Kár....
Én aztán mindent megtettem a cél érdekében.....Volt amikor ennyi kalóriát égettem el egy edzésen és az oda és hazajutás alatt  ....igaz kellett is 1,5 nap mire helyre jöttem , nem érzetem magam hullának.


Az arcom mindent elmond ...


Itt jöttem rá, hogy ha lecserélem a vizes cipőt egy szárazra és még zoknit is húzok a lábamra, akkor annak ellenére, hogy vizes rajtam minden cucc, nem fogok fázni a 16-18 fokba ... Még jó , hogy a nap több mint felén túl voltunk :D 


Bemelegítés után , jött az evezés ......



Nem volt valami szép idő , de legalább nem eset az eső ....


 A csapatunk :) 200 méteres futamok előtt ....



És a 2000m táv után, már csak ennyire futotta ..Látni sem akartuk a tavat, hajót , evezőt, ellenfelet  :) 


Jövőre folytatás következik :) Hajrá SaminÁsz-ok :) 


Nincsenek megjegyzések: