2017. június 1., csütörtök

Újra tervezés....

nem jól csináltam, amit eddig csináltam tanulás címszó alatt.Újra tervezés ma reggelre megtörtént.
Remélem az új módszer jobban beválik és jó lesz és sem fogok már az agyfaszság  agyhalál szélén állni. Türelmetlen lettem az utóbbi napokban és mindent és mindenkit csak akadályozó tényezőként fogtam fel.Semmi sem volt jó már az utóbbi napokban és az engem jellemző  "nagyon akarás" is egyre inkább elhagyott.
Tegnap nem tanultam, hanem ténylegesen minden olyan dolgom elintéztem, amit csak halogattam, tologattam.
Mára még egy dolgot kell elintéznem, még pedig a munkaügyi központban  jelentkezni fogok  egy hamarosan induló angol nyelvképzésre, ami a végén C típusú nyelvvizsgát ad, úgy hat hónap múlva, ami nagyot dobna a munkaerő piaci helyzetemen, és a lehetőségeim is megnyílnának bizonyos álmaimmal kapcsolatban.... Na de az álmok most nem lényegesek , a valóság a fontos most.
És talán nem meglepő, de rend lett ...nem csak a lakásban és kint a kertben, hanem a fejembe is.

Új hónap, új dolgok és remélem lehetőségek is jönnek szép sorban :)

Zoltán ma kezd dolgozni a 6 hetes betegállománya után, aminek azért nagyon örülök , mert ha itthon van, akkor mindig találunk valamit amit meg kell beszélnünk, elintéznünk ,megoldanunk és persze mindig vannak kívánság listás dolgok is.
Mint pl:


Ennek ma vége , új szelek fújnak :)
Sziahelló június :)


Nincsenek megjegyzések: