2017. november 11., szombat

Hihetetlen :)

Na jó nem, de tényleg :)
Múlt héten 46 éves lettem, és valahogy úgy érzem, hogy letagadhatok vagy 5-6 évet.Gondolkodom, hogy melyik 5-6 évem tagadjam le :D

És ahogy elnézem a képeim, tényleg úgy érzem, hogy nem nagyon öregszem. Bár a szemem sokat romlott az utóbbi időben, azért remélem nem az "öregkori vakság" mondatja velem az előbbi megállapításom :) 
Jövő héten szabadságon leszek néhány napot, várom már nagyon, mert annyi mindent terveztem az ünnepek előtti időszakra, hogy jó ha a felét megvalósítom.És nem olyan apróságokra gondolok, hogy lefogyok még 5 kg, vagy ablakot pucolok. Sokkal nagyobb dolgokat gondolok, pl: kiolvasok vagy 10 könyvet, megkötöm a téli sapkasál szettem, varrok néhány asztal terítőt és végre eljutok Pestre a NetesÁgnesemhez. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Remélem jövő héten csupa jó dolog fog velem történni és egy kis "enerdzsi" feltöltésben lesz részem, azt hiszem nagyon rám férne már a töltődés.
Szorítani tessék, hogy minden úgy legyen, ahogy én azt fejben eldöntöttem:) 

5 megjegyzés:

kovtama írta...

Boldog 46. évet! :)

Dorka írta...

Boldog születésnapot!

Csandi írta...

Köszönöm szépen lányok :)

Kata írta...

Sok Boldogságot!
Csini vagy nagyon. (Az én hajam is pont ilyen hosszú és szőke.:-) )

agnesordog írta...

Sok boldogságot! Nyugodtan letagadhatsz !
Remélem sikerült a feltöltődés ! :-)