2018. január 13., szombat

Régen nagyon sokat olvastam

aztán az egyetem alatt igen csak megcsappant az általam elolvasott könyvek száma. 
Gondolom miután egy-két szakkönyvön átrágtam magam (pl Közigazgatási jog, Politológia, Bevezető a társadalombiztosítási jogba) már valahogy nem maradt energiám mást olvasni.

                                                            képforrása: internet
                                                        
A nyáron volt pár könyv amit kiolvastam, ezek főleg skandináv krimik voltak. Tegnap délután és este neki ültem és megcsináltam a 2018-as évre vonatkozó KIFOGOM OLVASNI IDÉN listámat...95 könyv ....hmmm .... Hogy kik vannak a listámon?  Kepes András, Náray Tamás, Natasha Solomons, Elizabeth Gilbert, Robert Merle, Fábián Janka ...stb, stb.
Úgy hogy ma "ünnepélyes keretek" között beiratkozom a  József Attila Megyei Könyvtárba jó pár év kihagyás után újra :)
Na ebből mi lesz ???

1 megjegyzés:

kovtama írta...

Olvasás lesz :) Én is szívesen járnék könyvtárba, de annyira kiesik, hogy kiszámíthatatlan mikor érnék oda a kiolvasott könyvekkel. Talán, majd ha a gyerek kijárja a nyolcadikat és már nem leszünk annyira összekötve.