2018. február 18., vasárnap

Ma mérlegre álltam .....


megállapítottam, hogy a hájam nyomokban Andit tartalmazz...
Az elmúlt két hét alatt +4 kg magamra rántottam, megéri nekem odafigyelnem magamra most látszik igazán. Némi kis lazaság és meg van az eredménye rögtön, most legalább 3 hét lesz, mire visszaállítom az elcseszett étkezésem és még kb plusz 2 hét , amire lemegy a +4 kg 😠
Komolyan nem is értem magam, hogy miért mindig  azt a megoldást választom, hogy zabálok, ha gondom van..Miért nem futok inkább ? Félek, hogy összetévesztenek valakivel :D


A nagy fenét, egyszerűen  a "halálra zabálás" a  legegyszerűbb módja, hogy totál kiüssem magam, úgy 1-2 órára,  amíg emésztek igen csak nagy kínok közepette. Addig sem a gondjaimmal vagyok elfoglalva, hanem a "fájdalmaimmal"
Ideje lesz változtatni ... Nem lesz, hanem itt az ide most változtatni :)

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Én jól eszem de baromi keveset mozgok megint. :/ Mozgás nélkül pl. nálam nem megy a fogyás, úgy hogy hajrá nekünk! :)

Csandi írta...

Hajrá nekünk :)