2019. március 12., kedd

2019-03-12

Hogy  is mondjam , hogy finom és nőies maradjak.
Szóval ma reggel jól felb@m magam és neki álltam a rendrakásnak.
Mennie kellett a " régen kinőtt" ruháimnak, a lassan már 3 éve fel nem vett cuccomnak.
Hát ennyi lett a végén, akiktől érzékeny búcsút vettem.Ja nem, lazán kib@m őket, nahhh. 
Vajon miért őriztem 38-as nadrágot, amikor most 44-46-t hordok? Majd belefogyok  az elkövetkező 5-6 évben , úgy mint eddig ...... 

 A végén ennyi maradt ,plusz ami a szennyes kosárban van még. Na innen szép nyerni ! 


5 megjegyzés:

Bogesz írta...

Én is őrzök nadrágokat amik egyszer még hátha... GÁZ???

kovtama írta...

Jól tetted. Ha majd kell olyan méret megveszed. De mennyivel jobb érzés nem?? Engem a régi cuccok csak gátoltak mert tolták a pofámba, hogy ilyen voltál, ilyen voltál.....jobb ez igy.

Csandi írta...

Nem gáz Bogi, ha téged nem zavar.

Csandi írta...

Tami, igen jobb , sokkal jobb...az újak vásárlásának is majd eljön az ideje egyszer...valamikor :)

Vera írta...

Várjuk... hátha sikerül lefogyni,és újra jó a kedvenc nadrágunk...
Ifi koromba sikerült is... abba hagytam a cigit, rám ugrott több mint 20 kiló... utáltam ugy magam, és persze mini szoknyát szerettem, igy újra visszaszoktam, és biz, újra a régi súlyom volt...Mára ez csak remény... különböző betegségek és gyógyszerek is besegítenek a kilókhoz...