2019. június 23., vasárnap

2019-06-23...Kicsi csend

Néhány napos olvasásos elvonulást rendeztem. Nem csináltam semmit , csak olvastam.
Voltam két állásinterjún, fizetés szempontjából mondjuk úgy, hogy a két végletet hallottam...Döbbenet, hogy micsoda végletek vannak, ugyanabban a városban, közigazgatás
kontra multi szféra. Gondolom nem kell többet  mondanom.

Tegnap Andy kuckója vendége voltam, egész napos megszállás keretében.
Megnéztem  mindent nála,  a kréta festett dolgait, folyamatban lévő munkáit, és kis kertjében  teljes megdöbbenéssel vettem tudomásul, hogy a padlizsán bokorban terem, indákon és kacsokon, futva, mint a tök, hanem mint a paradicsom bokorban, töveken.
A levenduláitól teljesen oda voltam, meg vissza. Persze pofátlanul kértem tőle az őszi kert rendezéshez levendula töveket. 😍
És ha már ott voltam varrtunk is egy kicsit, tanultam egy új fajta rózsa hímzést, az applikációs öltést is. Ettem-ittam finomakat, mint például, gulyásleves, rétes, bazsalikom-, menta-, levendula limonádé.
Jól tartottak, meg kell mondanom:)


Itt illatozik mellettem a kis levendula töltetű házikó, én meg leírhatatlan nyugalommal pötyögök és most minden jó .Nagyon jól esett ez a nap, feltöltődtem, kellett már egy ilyen nap is:)  
  

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Nagyon szép!!! Ügyes vagy! :)