2020. december 4., péntek

2020-12-04

Ma eljutottam odáig, hogy előszedtem a karácsonyi dekorációt, de még nem találtam meg semminek sem a helyét. 
Kedvem sincs semmihez és beteg is vagyok már pár napja.

Nem tudom mit hozz még ez az év, de valahogy minden olyan semmilyen...
A kedvünk, az időjárás , a napok...
Azért így is találok hálára okot minden nap, mert van mit ennem, van családom és minden nap tanulok valami újat.

Most azt találtam ki magamnak , hogy a régen félbehagyott keresztszemesek befejezése lesz a  fő programom. Már csak ez van hátra , az őszt nagyon gyorsan "kivégeztem". A télnek tegnap este álltam neki....Határidő a befejezésre jövőhét hétfő!!

Jardin Privé free mintája 
                                    

Idén még nem is készítettem olyan hímzést, amit csak azért kezdetem volna, mert ez vagy az megtetszett. 


Hát komolyan milyen már ez tőlem??


Nincsenek megjegyzések: