2022. április 14., csütörtök

2022-04-14

Amit olvastam : 

Elsö könyvként Bauer Barbarától őt választottam. Egy újabb jó magyar íróval lett gazdagabb az olvasó palettám . 
Nagyon tetszett a könyv, szeretem amikor a történelem keveredik a szerelemmel.

Amit most olvasok: 


Első 26 oldal után úgy hiszem megint csak jó könyvet választottam. Fábián Jankától még amúgy se olvastam rossz könyvet.

A hosszú hétvége számomra erről is fog szólni, és ezekkel  a virágos kert projektet le is zárom. Szerintem megtelik a kert végre. 
 


És hát a legszebb virágszál se hiányozhat a bejegyzésből.Drága kis szépségünk már 9 hónapos. Feláll mindenhol ahol tud kapaszkodni , eszik mint ahogy a nagy könyvben meg van írva és a vilagon nekem Ő a legszebb baba.



Végezetül, eme különleges nyúlpéldánnyal kívánok mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket ! 


Csandi


Nincsenek megjegyzések: