2022. június 19., vasárnap

2022-06-19


Nővérem haza látogatott néhány napra,kihasználva a jó időt elmentünk az  Alcsúti Arborétumba


























Sajnos a képek nem adják vissza mind azt a szépet amit láttam és a friss levegő, a séta iszonyat jól esett. 
Pénteken eljutottam egy újabb mérföldkőhöz, a tavaly ősszel féloldalasan lenyírt hajam végre most már majdnem teljesen egyformára lenőtt. Most már csak pár tincsecske van, ami a fokozat nyírása miatt még nem teljesen egyforma. 
Fodrászom ismét csoda szép szőke színt kevert ki nekem. Imádom. 



A súlyom továbbra sem változik, igaz nem is teszek ellene, úgyhogy ideje lesz összeszednem magam. 
Talán most, hogy megint láttam magamról fényképeket és nagyon nem tetszik,amit láttam.  Megfogadtam, hogy minden hónapban csinálok magamról képet, hogy ösztönözzem magam  arra, hogy jobb formába legyek, és leadjam végre azt a 7-8kg-ot , ami még meg van abból a 15 kg-ból, amit 3 éve pakoltam magamra. 
Nem értem magam, ha akkor 9 hónap elég volt a felszedéshez, most miért nem tudom leadni kb ugyanannyi idő alatt.
Na nem kesergek, inkább a tettek mezejére lépek. 

2 megjegyzés:

Endra Putra Raharja írta...

"Thank you for nice information
Please visit our website unimuda and uhamka"

Bogesz írta...

Jártunk itt mi is a hóvirág Ünnepkor, nekem is tetszett nagyon.