2023. március 15., szerda

2003-03-15



                                                             kép forrása: facebook


Nemzeti ünnepünk napja. Nálam meg a befejezés és virágnyílás napja.
Hunyor gyerek végre megmutatta, hogy milyen is valójában. Ideje volt már, mert a testvérei lassan elnyílnak, igaz nem az én kertemben laknak, de hát csak rokonok vagy mi fene. Itt aztán fel is merült bennem két kérdés kapásból. 
Tényleg ennyire szar kertész lennél, hogy még egy hunyort sem tudok gondozni? 
Vagy a kertem földje olyan rossz, hogy egy hunyor sem képes virágba borulni?




Pálcikalábút is befejeztem végre, mehet a jogos tulajdonosához. Remélem élőben is fog tetszeni neki, mert csak képről látta az alkotás folyamatát. 
Nem a kedvenc figurám, de azért még egynek neki fogok esni mostanság valamikor, már csak az alkotás öröme miatt is.


Sajnos az időjárás nem a legjobb, de azért kertészkedni tudni fogunk, ha nem esik az eső. A magas ágyásokba még nem került semmi sem elültetésre, pedig lenne mit. 
A zöldborsó egy részét már elvetettem a 3 magasított ágyásomba, de még van két kis zacskónyi borsó ami várja sorsa beteljesülését.

Majd meglátjuk mire megyünk, na meg aztán a hétvége is előttünk áll még, bár most sokkal fontosabb dolgaim lesznek, hiszen Babuka jön haza egy 4 napos villám látogatásra. 

Csodás megemlékezést és szép napokat kívánok mindenkinek!

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Nekem nagyon tetszik ez a műved! :)