2023. május 8., hétfő

2023-05-08

Verőfényes napsütés, kellemes meleg és láblógatás volt ma eddig.
Kertben minden is elvetve, kigyomlálva minden úgy, ahogy kell,  még egy utolsót gyönyörködünk a tulipánokban.
Zoltánt milyen lelkes a tudattól, hogy délutánra megy dolgozni :D 

Ők már minden a földben vannak.
Alakulnak  a saláta palánták a satnyább borsó ültetvényem között :D 
Kár, hogy nem egész évben nyílnak a tulipánok. Mondjuk akkor meg lemaradnánk egy csomó másik szép virágról. Háá, jó ez így ahogy van :) 

Na de félre a kerttel.
Maradjunk annyiba, hogy ideje lenne szemközt köpnöm magam. 
Fogyókúra terén olyan vagyok, mint ama polgármester a maga lombkorona sétányával... a szándék megvolt még az elején, csak a végére a lényeg nem lett meg.... 
Fogyni szeretnék állandóan, csak mellett ZABÁLNI IS. Elkezdem a kevesebb evést, aztán a végén valahogy sehogy sem leszek kevesebb...

Persze mondhatnám, hogy a körülmények, a sors, meg a kiskutyaf@sza miatt van, de nincs mentségem. 
Puhány vagyok és újabban tényleg mindenre ráfogom, hogy most miért is kell ennem.
Ha szomorú vagyok azért, ha boldog vagyok akkor azért, ha sok a melóm akkor ennem kell, ha kevés akkor azért kell ennem.
És hát persze minden is adott a kajáláshoz :D 





Már nem is írom, hogy na de majd most, mert azt hiszem, hogy a MOST megint nem most  jön, van, lesz. 

Hogy jót is írjak, mai napon végre megint kinyit a kis kedvenc fiók könyvtáram az utca másik oldalán, így nem kell a központi könyvtárba mennem. 
Márciusban lejárt az éves  tagságom és mivel nem szerettem a központi könyvtárba járni nem is újítottam meg a tagságit. És az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy valahogy nem is hiányzott most az olvasás, egész eddig.....
Szóval ma összeszedem magam és elmegyek beiratkozom újra és viszem a kis könyvlistám, hogy a felírt 52 könyvből néhányat kikölcsönözzek.  

Sziahellokönyvekjövök!!!

Ki mit olvas mostanság? 


2 megjegyzés:

kovtama írta...

A könyvtárból kölcsönözd ki a Menekülés Alaszkába könyvet feltétlenül, nagyon jó! Én most Karin Slaughtertől az Elfeledett lányt olvasom, krimi ez is nagyon jó. Aztán előtte olvastam A tökéletes feleség receptje című könyvet, szerintem az is klassz és a végén van egy nagy csavar, szuper volt. Most jelent meg a Minden elmúlt nyár, azt kezdtem el még nem tudok róla mondani semmit. Ja és két krimi is volt, ami klassz az egyik A szanatórium a másik A pihenőhely, ajánlom.

A lángos k...jól néz ki, ezt most kell látnom???? :)

Bogesz írta...

Tudom a könyvet kérdezted, de azzal (is) mostanában csak szenvedek, nem halad az olvasás.
De a súly az a kérdéskör izgat engem! Mert pont így érzek ahogy leírtad és pont ezt csinálom, és időnként annyira tudok magamra haragudni. De mégis valahogy gyenge vagyok telistele kifogásokkal és indokokkal amivel felmenthetem magam.