2024. március 1., péntek

2024-03-01


És eljött a március is végre, vele  a kert szezont is megnyitottam. Hunyorom is elkezdett virágokat hozni, boldog vagyok nagyon.
                      


Délután kihasználva a jó időt felástam a dáliák tavalyi helyét. Mivel elegem lett a ki-be ásogatásból, így idén cserépbe fognak kerülni, aztán meglátjuk azt hogy bírják.Nem tudom még mi fog a helyükre kerülni, de van még időm kitalálni.



És végre az első vetemények is bekerültek a földbe, ültettem 4 sor hónapos retket elsőnek, 1 hét múlva dughagyma, retek, borsó fog a földbe kerülni, és talan a saláta magokat is elvetem , némi fátyol fólia alá...

Egyik magaságyásunkat sajnos szétnyomodott a sok nedves földtől, így ma neki álltam kitermelni a földet belőle egy jó méteres sávban, hát mit ne mondjak... 
Elszoktam rendsen a fizikai munkától, na de hamarosan belejövök újra.


Nincsenek megjegyzések: