2011. szeptember 18., vasárnap

Dac korszakom élem ...

azt hiszem, mert napokig nem bütyköltem semmit , azzal a felkiáltással, hogy semmi hozzávalóm nincs itthon....
Aztán körülnéztem a kis hobbiszobámba és dobtam egy hátast , hogy micsoda csodálatos dolgokat tudnék készíteni az itthon lévő semmikből.....
Találtam sok szép fémdobozt, szalagot , gyöngyöt, fonalat .....
Hímzővászon is akadt a kezembe (kb 7 félét szedtem össze) hímzőszálat is találtam , igaz nem teljesen azokat a színeket amikre most azon nyomban szükségem lenne, de úgy 4-5 szín így is meglett.....
És hát a mintatáram is igen csak hívogat .....
Na de újabb dac vett erőt rajtam, mert még sem hímezni szeretnék, hanem varrni ( persze mert most gépem nincs)............
Végül is "duzzogva" de csak bele kezdtem egy-két hímzésbe , de ma már Míra rózsaszín kardigánjának a hátulját kötöttem, mert úgy szép az élet ha zajlik :))))))))))


1 megjegyzés:

Kryx írta...

hihihi, én is így vagyok vele. Kicsi a lakás, így varrógép szülőknél és hurcoljuk, ha előre tervezek valamit. Férjem már közölte, hogy ő bizony többet nem viszi sehová. Persze mindig varrnék, ha nincs fent, máskor meg nem nyúlok hozzá hónapokig.