2011. szeptember 7., szerda

Illegális gépfoglaló lettem...

mert sajnos az én gépem egyenlőre még szervizbe sem jutott el, nem hogy "múkodj". ....
Viszont kezdem egészen jól kiismerni magam a gyerekek gépén (újra) , így tudtam néhány fotót feltölteni, hogy mivel is foglalatoskodtam az elmúlt hetekbe:) Egy kicsit belekóstoltam a foltvarrósdiba , bár nem érzem a nagy fertőzés jeleit , de lesz még folytatás az biztos:)Egyenlőre ezek kerültek ki a kezeim közül, és tervek ,tervek az agyban a jelenlegi készlet:))


Néhány még keresi a gazdáját, és kaptam új szín variációkra is megrendelést .......Úgy hiszem karácsonyig nem fogok unatkozni, nem mintha bármikor is unatkoztam volna :))



Persze nem én lennék, ha nem lennék benne valami újba :) Éppen lakást újítunk fel, csak úgy "csandisan"
A konyhával kezdtük, nagyra vágyó terveim között szerepel, hogy " provence stílusú" konyhát szeretnék alkotni, almazőőőd bútor már adott , a többi meg majd jön. Itt , olyan dolgokra gondolok, hogy kockás drapéria, hímzett kakasos kép, levendula füzérek és egyéb apróságok.........Mindent a maga idejében :))
Aztán majd meglátjuk mi lesz belőle , hiszen ember tervez ...........


2 megjegyzés:

Andy kuckója írta...

Szépek lettek!
Lakásfelújítás, varrás és még egy kis biciklizés is belefér. Jót tesz Neked ez a fogyókúra, tele vagy energiával! Legközelebb ha felénk jártok gyertek már be végre!

Kryx írta...

Még mindig nagyon tetszenek az elkészült munkáid, akár színeiben, akár mintájában. :)