2012. február 16., csütörtök

Formás, kedves, szép ....

és nem én vagyok, na akkor kinek a képét fogom mutatni? Nem -nem nem egy manöken képe jön, hanem a Picotti tyúkocskámé, aki hamarosan elköltözik egy kicsit Tőlem....
Nem vagyok ettől szomorú, hiszen csak addig megy szeretet köreimből, amíg a keretező bácsi rávarázsol egy szuper védőruhaként funkcionáló képkeretet.....
Egyenlőre még azt kell megvárnom, amíg a másik Picotti képemet is végre sikerrel kikontúrozom ....
Majdnem kész vagyok azzal is, mondom majdnem!!!!!!!
A majdnem kb. annyit jelent az én esetemben, mint a majdnem fogytam 5 kg ( a valóságban ez 1,2kg )


És hát kontúrból annyira elegem van, hogy nem bírtam ki, hogy ne kezdjek valami másba gyorsan . Választásom egy kis The Victoria Sampler mintára eset, ami ingyenesen letölthető a http://www.victoriasampler.com oldalról.
Hogy mi lesz belőle? Az még titok. Azért ennyit megmutatok:))



Tetszenek????

Nincsenek megjegyzések: