2012. május 13., vasárnap

Átvágós torta...

Az úgy volt, hogy ma jöttek a gyerekek (Lara, Tamás és Dézi anagyonrossz,deannálszebbkiskutya) ebédre...
Ha ebéd, akkor süti is jár ebéd utánra .....
Ha süti, akkor csak túrós, mert akciósan vettem fél kilót ( bakker jó lesz , ha már mást is leértékelve árulnak a Lidlbe, na jó kóbászból vagy gumicsizmából azért nem fogok sütit sütni légyen bármilyen akciós is )
A tészta most mikróban készült , mivel hadilábon álltam a készleten lévő gáz mennyiségével. 3 tojást, 4 evőkanál nádcukrot , 1/2 csomag sütőport, 1 ek olajat kikevertem, beletettem még 1 ek. ecetet és itt változtattam mert 2 ek, zabkorpát és 3 ek. lisztet használtam fel.
Ebből a tésztából sütöttem két adagot, úgy röpke 10 perc alatt.
Egy vanília pudingot felfőztem 3 dl tejben , édesítőszerrel , hagytam hogy jól kihűljön...
Fél kg túrót elkevertem egy vaníliás cukorral 10 dkg margarinnal és 1 teáskanál rum aromával, hozzáadtam a sűrűre főzött , jól kihűlt pudingot .
A kihűlt mikrós piskótákat ketté vágtam és megtöltöttem úgy, hogy a lapokat megkentem meggylekvárral ( tavaly tettem el, de mivel minimális édesítőt tettem bele a kutyának sem kellett )erre ment rá a túrós cuccos és egy újabb lap -lekvár-túrós cucc-lap és lekvár-túrós cuccos és a legvégén még egy lap, amivel befejeztem a rétegezést.
Bevontam az egészet a túrós muty-muruttyal és amikor a lekváros kanalat akartam felette elemelni a róla lecseppenő Kecsöp Benő helyett lekvár végleg megpecsételte a torta további sorsát.
Majdnem gusztán el is dolgoztam a tetején.
Ha Jamei Oliver lennék , azt mondanám, hogy rusztikussá tettem a tortát....
De mivel nem vagyok sem Jamie , sem Oliver, így csak annyit mondok, átvágtam az családot, hogy én pont ilyen rondán akartam ezt a tortát.

Torta evés közben elhangzott egy kis párbeszéd, csak azért írom le, hogy tisztába legyen vele mindenki, hogy miknek vagyok kitéve mindennap :D Köztudott, hogy a család nem támogatja az újítok címszó alatt bevezetett barna cukor, zabkorpa, édesítőszer, natúr joghurt használatom ....Használom én ezeket rendszeresen, csak nem mesélem el, hogy mikor mi is van éppen az adott kajában ......
Ez a fel/bevezetés után jöhet maga a párbeszéd:))

Zé: Hmm de finom !
Én: Pedig ha tudnád, hogy van benne egy kis zabkorpa.....
Zé: Nem lehet érezni....
Lara: Hm tényleg finom:)
Én : Pedig ha tudnád, hogy van benne egy kis édesítőszer és barnacukor....
Lara : Nem lehet érezni
Én : Nagyon jó.......
Tamás : Reméljük nem ez jön, pedig ha tudnád , hogy van benne egy kis cián .....ugye nem is lehet érezni:D:D

Ezek vagyunk mi :D:D

3 megjegyzés:

Nina írta...

Annyira nem ér ilyen finomságot mutatni.... Mert abban biztos vagyok, hogy isteni finom volt :D

Andikám, ezt a szóellenőrzést kivehetnéd...

Csandi írta...

Nekem van olyanom??????

Csandi írta...

és tényleg volt olyanom...mondom VOLT :))))