2012. május 27., vasárnap

Szerelmetes kis mintámmal kész vagyok,de...

még van 4 amit meg kell csinálni......
A színekkel vagyok bajba, szeretnék egy sárga rózsát, egy szép "józsaszínt" és szerintem egy lilás is befog figyelni, vagy egy pijos vagy ...........
Natúr páccal átkent fadobozokra szánom, de lehet hogy megpróbálkozom egy kis repesztő lakkos verzióval is .......

Kedden megyek a nagy nehézségek árán beszerzett fadobozkákért......
Fura, hogy van a városban 4-5 hobbi bolt és egyikben sem kaptam 5 egyforma dobozt és a tulajok nem is akarták elvállalni, hogy beszerezik nekem. Egy hirtelen felindulás következményeként betértem a tőlük nem messze lévő faárudába és mily meglepő az eladó hölgy miután rámutattam álmaim dobozkájára és közöltem vele, hogy na ide vele, de rögtön öt példányban, nem esett kétségbe.
Annyit mondott, hogy nincs készleten most öt, de legkésőbb keddre lesz....

Ezek után gondolom nem fog senki csodálkozni azon, hogy ha dobozni akarok, akkor nem a hobbi boltba fogok beroncsolni , hanem a faárudába.
Vagy Tótékhoz, bár ők csak papírdobozban utaztak, ha nem csalnak irodalmi emlékeim ........

Nincsenek megjegyzések: