2012. december 20., csütörtök

Én már kaptam ajándékot ....

gyorsan, hirtelen és nagyon jókor.Hétfőn délelőtt telefonáltak a munkaügyi központból , hogy legyek kedves és hívjak fel  egy telefonszámot és egyeztessek egy állás interjú időpontot.Ma meg már el is töltöttem az első napom az új munkahelyemen. Ez tényleg olyan , mint egy ajándék, nem???? 

 Első munkanap után tele információkkal a fejem, mire Dorián kitalálta, hogy a holnapi karácsonyi buliba kellene neki vinni valami ajándékot az egyik osztálytársának.....Hát gyorsan alkottam egy fiús tolltartót .
És végre elkészültem a karácsonyi lapokkal is .......

Sajnos karácsonyra már nem fognak oda érni, de talán a karácsony után is csal egy -egy mosolyt a címzett arcára az egyedi képeslapom ! 




3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon örülök neki, gratulálok!:)

aranyperzsa írta...

Természetesen az előbb én voltam, csak a lányom volt bejelentkezve:)

kovtama írta...

Nagyon örülök Andi, hogy ilyen szép lett a karácsonyod!