2012. december 27., csütörtök

Karácsony után...

Megmutatható, hogy mik készültek ajándékba.....
 Tamarának a rengeteg kence-ficéjének egy igazán méretes darab neszeszer és egy kisebb szütyőke....
 Larának egy apróság tartó dobozka. A kb. két éves hímzés végleg megtalálta a helyét :D
Idén nagyon szerény kis fát állítottunk és néhány masnin kívül nem készítettem rá díszeket.Valahogy most mást akartam, mint eddig ...Így került a fára szaloncukor is :)
És mivel a karácsony nálunk a "semmittevésről", azaz a közös tévézésről, család látogatásról szól  a rengeteg film nézése közben elő vettem a jövő évi egyik igen csak nagy munkadarabját .......
Innen indul újra a nagybökés :D Terveim szerint  jövő karácsonyra készen szeretnék lenni vele , keretezéssel együtt .......
Amit eddig böktem azaz első lapom fele kb. és van még ezen kívül 5 lap ....
Szóval van még mit bökni, ugye???? De legalább nem fogok unatkozni , na nem mintha szoktam volna unatkozni , hiszen mindig találok valami nagyon jó kis mintát , bökni valót .....

Idén már nem megyek dolgozni, mert fene jó dolgom van, alig kezdtem és már egy nap szabadság jár is nekem:) Kollegináim szerint használjam ki jól ezt a pár napot, ami még ebből az évből hátra  van, mert januártól nem sok időm lesz a pihenésre .....
Hát akkor én most nagyon fogok pihenni ...Jó sokat alszom, hímzek és egy jó könyvet is magamévá teszek :) 
Kell ennél jobb év vége???

Nincsenek megjegyzések: