2014. január 7., kedd

1. hét

Igen már vége egy hétnek a 2014-es évből. 
Van némi elmaradásom , a kép és a könyvjelző karácsonykor készültek, de nem kerültek fel még a blogomra. A keret is sk munka , az átverés netovábbja, hiszen Euros boltba vásárolt 290 Ft képkeret volt eredetileg :D 
fényes piros szál és akril festék csodákra képes
 A könyvjelzőt még vagy egy éve hímeztem, de nem volt kedvem befejezni, mert nem tetszett , mert nem tudtam kié lesz, és mert ......
Aztán két tétel között, amikor már azt hittem, semmi sem vagyok képes megtenni , na akkor egy laza ujjgyakorlatként befejeztem.

 Egyenlőre nem alkottam még semmit , tanulok és tanulok .... vagy gyönyörködöm a kisbestiába , amint a ruhámon alszik  édesen.....

közgáz színesen:) 



Alkotmányjogból és Tb ismeretekből sikerült letudnom a vizsgákat, tegnap megírtam a közgáz vizsgát, remélem megint be jön a megérzésem az érdemjeggyel kapcsolatban  ...
Bevallom egyenlőre a túl élésre hajtok, még próbálom belőni, hogy mennyi a minimum tanulás , ahhoz, hogy meglegyen a kettes legalább .....
Sajnos statisztika-demográfiából  és munkaügyből már tudom, hogy annyi nem volt elég, amire én azt hittem, hogy ennyiből tuti meglesz a kettes legalább.... 
Kettő tantárgyból már tudom, hogy nem sikerült a "túlélés" , hiábeeeenaaa , ismétlés a tudás anyja :D:D:D 
Még egy pár vizsga és készen leszek ...minden téren :D
Na de én egyszer kész leszek a fél évi vizsgákkal, na akkor én olyant,  de olyant  fogok hímezni, alkotni, kézműveskedni, hogy az maga lesz a gyönyör lesz a négyzeten vagy inkább a köbön :D 


2 megjegyzés:

Hajni írta...

én annak idején úúúúgy de úúúúgy meguntam az egész tanulósdit, hogy 8 év távlatból is még mindig azt mondom, hogy én egyetemre még egyszer... na azt nem! Minden tiszteletem a tiéd!

Csandi írta...

Köszi:-) Kemény évek állnak előttem mostmar én belátom :-)