2014. január 22., szerda

3.hét

Egy nagyon undorító hete volt életemnek.
Bukós.."abba akarom hagyni!!!"-os , "fújj de utálom az életem!!!"-es ....

Amúgy is újabban semmi mást nem csinálok, mint rinyálok...
Rinyálok, mert nem vagyok képes a háztartást ellátni, rinyálok, mert sok meló, rinyálok, mert kevés a pénzünk, rinyálok mert a gyerekem nem úgy áll a dolgokhoz, ahogy kellene, rinyálok, mert rinyálhatnékom van ...
Persze azért, amiért én rinyálok, a többiek is rinyálnak csak ők nekem rinyálnak és  ők pont nem úgy látják ahogy én látom, ergo egymásnak rinyálunk ....
Megy a rinya ezerrel, csak SENKI NEM BESZÉLGET .........
Én meg úgy érzem, hogy szépen magamra maradtam....
Erre a reakció , én akartam az egészet , akkor viseljem is a következményeket, álljam meg a helyem úgy, ahogy egy igazi ANYÁNAK, FELESÉGNEK, DOLGOZÓNŐNEK meg kell állnia a helyét .
Na de nem fokozom.....
Jelenleg túl vagyok az összes vizsgán , abból 3 elsőre meglett.



                                                               képforrása :internet

Na most jól kiírtam magamból mindent.......
Vagy már itt is csak rinyáltam ?


Nincsenek megjegyzések: