2014. június 6., péntek

Már 71 nap és alakul a hímzés is

Bizony már a 71.napnál járok a 100 napból. Nem veszem észre, hogy huuu de nagyon boldog lennék, de határozottan mondhatom, hogy sokkal jobb a lelkemnek és sok olyan dolog tesz boldoggá, amire eddig nem is figyeltem fel. Ha csak annyit ér  100 napos program, hogy az ember lánya nem depis állandóan, akkor már tényleg megéri az egész program:) 

Tegnap este elővettem a Happy hímzésem, hogy én is happy legyek. Haladtam rendesen , hiszen befejeztem az első minta egységet és 10 órakor már vígan ágyban voltam:) 

 Ez pedig a mai "takarítás" eredménye....Ennyire takarítottam :D
Holnap megyek és túrázom egy jót Oroszlány környéki erőkben , mert rájöttem, hogy a legnagyobb takarításra a fejembe van szükség:) 
Remélem egy év kihagyás után bírni fogom a gyaloglást:) 

Nincsenek megjegyzések: