2014. június 7., szombat

Nagyon jó nap!

Fáradt vagyok , de egy nagyon jó napot tudhatok a hátam mögött. 
Egy év kihagyás után ma megint túrázni voltam. Az oroszlányi túra 20km-es szakaszával kezdetem a kilométerek gyűjtését.


Lassan haladtunk, sokszor megálltunk, pihentünk , jó volt :) Egy kicsit  nagyon  leégtem, de sebaj, legalább lesz egy kis  színem , most hogy lekerültek a hosszú ujjú rucik.
Rám fér már, hogy mozogjak, mert sajnos az utóbbi időben nagyon meghíztam (megint). Hiába na, a mozgás szegény életmód, sok -sok édesség meghozta a "gyümölcsét" ...
Ha így folytatom, akkor nem sok kell és megint ott tartok, ahol anno a fogyókúrám előtt .....
De nem fogok oda visszajutni, ezt ma elhatároztam .....
Csak rajtam múlik, hogy mit kezdek a testemmel ......


 Haladtam a hímzéssel is egy kicsit........
Igaz most megint csak félre teszem  , hiszen nyakamon egy halom vizsga még , amik most fontosabbak egyenlőre .....

Ma egy boldog 72. nap van a hátam mögött :) 

Nincsenek megjegyzések: