2014. november 16., vasárnap

Dolgos hétvége ....

Mint írtam már egy régebbi bejegyzésemben szeretném befejezni a megkezdett dolgaim ...
Ilyen volt ez az irattartó is. Egyetemi csoporttársam kért egy okmánytartó valamit, ez lett az elképzelésemből, íme a mintadarab.Innentől indulhat a "tömeggyártás" :D 





Was ist das ?? ( ha már voltam pár német órán :D ) 
Ez bizony a régóta bökögetett csipke "stólám". Nem kötöttem meg a teljes méretet, mert van benne némi hiba és nem akartam több időt tölteni a nem tökéletes munkával. Fogjuk rá, hogy ez is mintadarab, teszt termék. Nem a legegyenletesebb a kötés, a kezdő sorok túl szorosak a többihez képest, ezért nem is tudtam az alját rendesen kiblokkolni. 26 minta egység helyett csak 20 készítettem. Így 82 cm hosszú, 27 cm széles lett. ÉÉÉS, mindösszesen 15 gramm!!!!! Durva mi?

Sajnos ez megint egy nagy szerelem kezdet érzem a zsigereimben, csak időt hol fogok rá találni, azt nem tudom .........
Kár hogy nem lehet venni időt  ...gyorsan kötnék egy pár sálat, eladnám és aztán vennék rajta pár óra szabadidőt "szerelmeskedésre" 


Na de egyenlőre marad az, hogy befejezem a dolgokat és ezt a blog bejegyzést is :)


1 megjegyzés:

Bogesz írta...

nagyon szép!!!!
Hihetetlen ügyes vagy!