2014. november 28., péntek

Ma nagyon fárasztó napom volt

Egyedül voltam ma a HR-en. Gondolom nem kell mondanom ez mit jelent 250 fős cégnél zárás előtt egy-két nappal.
Rohangáltam, e-maileztem, telefonáltam és úgy éreztem, hogy na nekem most lett végem , mint a botnak  ....
Meg gondoltam szépeket egyesekről....
Gondoltam, ha egyszer vége lesz ennek a napnak haza megyek és bevágok egy pohár bort....vagy kettőt .....
Aztán még sem így tettem.....
Szóval mire haza értem a munkából , ettem és  olyan szinten elfáradtam, hogy már inni sem volt kedvem ....
Csak leültem a gép elé és elkezdtem videókat nézni, chateltem egy-két ismerőssel ...
Aztán kaptam egy levelet, egyik kedves ismerősömtől ...és ez volt benne ......
Pedig nem is panaszkodtam, hogy fáradt vagyok  és nem csak agyilag, hanem testileg is ....
Szétröhögtem magam .....
És közben láttam lelki szemeim előtt, hogy mi fog velem történni, ha minden nap , amikor fáradt vagyok piával akarom zárni a napot.....
Mert hát minden egy pohár borral indul...aztán lesz belőle 2, 3, 4 .....




Nincsenek megjegyzések: