2015. február 17., kedd

Szomorú vasárnap ....

Vasárnap reggel Brunó elkezdett hányni ...nem kicsit...
Zé felnyalábolta a kutyát és elvitte az állatorvoshoz, én itthon maradtam, mert főztem a vasárnapi ebédet ..aztán vártam, hogy hazaérjenek..nem jöttek ...sokáig nem jöttek, telefont nem vette fel Zé....
Én meg éreztem, hogy nagy baj van....
Aztán végre megszólalt a telefon és Zé elcsukló hangon közölte, hogy Brunót éppen műtik, mert a lépén van egy hatalmas nagy daganat.....Néhány óra múlva haza hozott nekem egy alig használt kutyát, akibe hálni járt a lélek......
Nem kívánom senkinek sem a látványt az érzést.... A szívem szakad majdnem meg .......

Éjjel felváltva aludtunk kint a szőrős gyerekünk  mellett a folyosón , mert ahogy ment ki az altató a szervezetéből  úgy lett egyre zaklatottabb ..... ivott , hányt és nagyokat nyögött , sóhajtott.....
Másnap orvoshoz vissza .....a kutyába döftek vagy 5-6 injekciót ....enni persze nem tudott még így sem .....
Kedden ugyancsak doki és közben nem javult az állapota ....
Szerdára már nem csak a kutya volt cudar állapotban, hanem én is , ki is dőltem két napra , de úgy isten igazából.......A két hete tartó rosszul léteim, köhögésem a  csúcspontjára ért....
Csütörtökön végre evett is már valamit Brunci és így kijelenthette a doktornő, hogy most már a fiatalemberen van a sors, hogy összeszedje magát, mert a műtétnek köszönhetően a kutya kapásból 4 kg fogyott. 
De túl vagyunk a nehezén ........
Drágánk több mint egy héttel a műtét után  végre azt csinálja , ami a dolga......Eszik, iszik és kezd megint ugatni, néha már fut is.....

Úgy hogy kutya egy világ van most nálunk .......

2 megjegyzés:

Bambi1978 írta...

jaj, remelem megerősödik gyorsan!!! Milyen kis szomorúan néz...

drukkolok neki nagyon!!! <3

Bogesz írta...

remélem azóta már visszanyerte régi önmagát!