2015. február 2., hétfő

Vége a .....



... a harmadik vizsgaidőszaknak,  januárnak és sikeresen vettem az akadályokat. Nem kellett szóbeliznem semmiből és utóvizsgák lehetőséget sem kellett igénybe vennem csak két esetben (köcsög szociálpolitika és polgári jog ), de ez még a hiba határon belül van. Nem készültem ki teljesen, sőt ha lehet mondani egész simán ment minden. Nem akartam semmit sem görcsösen , csak mindig egy lépést haladtam előre. És tényleg lehet úgy csinálni, hogy nem görcsöl az ember, csak csinálja a dolgát.

Egyre inkább érzem, hogy hálásnak kell lennem a Nagyfőnöknek ott fent vagy lent???

Hálás vagyok, hogy új embereket ismerhettem meg és egyre több új ismeretséget sodor felém.
Hálás vagyok, hogy kezdem megtanulni, hogy legyek büszke magamra.
Hálás vagyok , hogy erőt ad minden nap.
Hálás vagyok, hogy utamba sodorta Zé-t és három gyönyörű , okos és rendkívül érdekes személyiségű gyermeket tudtunk alkotni.
Hálás vagyok, hogy adott némi észt , szépséget és nem utolsó sorban rengeteg jó kedvet.
Hálás vagyok, hogy a szüleim gyerek lehetek.
Hálás vagyok, hogy két testvérem húga lehetek.
Hálás vagyok, hogy szerethetek és szeretnek.
Hálás vagyok, hogy egy vagyok a sok között, és tényleg csak Egy vagyok.
Hálás vagyok, hogy vannak terveim, vágyaim, amik elérhetők és megvalósíthatók.
Hálás vagyok, hogy hallhatok jó zenéket, olvashatok jó könyveket.

Ha elolvastad és egy percre elgondolkodtál , akkor Neked vagyok hálás, hogy szántál pár percet a blogom olvasására   :)

És Te miért vagy hálás????


4 megjegyzés:

Catherine írta...

Hosszú lenne leírni mi mindenért vagyok hálás. Leginkább azért, hogy tisztában vagyok vele mennyire jó nekem, és ezt nem veszem természetesnek, hanem hálás vagyok érte. :)

Bogesz írta...

hálás vagyok hogy ma ezt elolvastam és a rossz kedvem jobbá tette a fáradságomat pedig élménnyé varázsolta!

CathlenKata írta...

Hálás vagyok , mert ezzel az írással jól indul a napom. Köszönöm, hogy adtál némi pluszt is elviselni, azt ami néha elviselhetetlen.
Hálás vagyok, hogy még élek...

Bambi1978 írta...

Hálás vagyok Shobert Norbinak, hogy anno leszólta a ritter zabbantásodat és így megismerhettelek és azóta is tudunk egymásról! ;) :)