2015. március 16., hétfő

Egy kicsit könnyebb az életem :)

Szóval az úgy volt, hogy a Zegyetemen befejeződött egy rendkívül izgalmas tantárgyam előadás sorozata és előre hozott vizsgát lehetett tenni. Így aztán úgy gondoltam, hogy egy életem, egy halálom ,én bizony megpróbálom.
Társadalombiztosítás fedezeti rendszere nevű tantárgyra rágyúrtam tanulásilag. A hétvégén a tanulásba kb. annyi energiát adtam bele, mint a napi edzéseimbe....( ergo terveztem, hogyan fogok én aztán nagyon tanulni:)
Persze hét közben minden nap készültem haza a munkából délután 2-kor ...Nem igazán jött össze...
Szerdán elterveztem , hogy már pedig én délbe haza jövök, tanulnom kell és különben is  van egy halom plusz órám...
Beértem a munkába és láttam a felíratott a fejem felett "Füstbe ment terv ....és aztán tényleg semmi sem jött össze a tervemből...Sőt a végén este 6 órára értem haza ...
Rohanás , gyors tusolás, mert 7-re jegyem volt Dr. Buda László : Mit üzen a tested! című előadásra.
(Nagyon élveztem, jöhet a könyv!)
És ekkor jött , ami még nem volt.
Golyós stift elő, jobb hónalj, bal hónalj és egy laza mozdulattal MEGNYALTAM a dezodort!!
Durván 83 és fél másodpercig bokákoltam , majd öklendezés közepette fogat mostam. Hát be kell valljam nem izzadt a nyelvem egész este....
Az aktus után felvettem a "jó kívánságos" listámra a :Nyaljál dezodort! -mondatot is ...

Lopva azért összehoztam jó 13-15 óra tanulást és péntek este egy jó késő estig tartó felkészülést is ...
És neki vágtam a nagy útnak szombaton.Zabszemet nem kellett nagyon a "helyén" tartanom, magától is ott maradt.
A lényeg, hogy megírtam, amit meg kellett .
És szerintem sikerült, de majd meglátjuk , mondta a vakember is .....

Hamar haza jöttem a vizsga után, nagyon fáradt voltam és nem láttam értelmét annak, hogy ott maradjak nyitott szemmel aludni.

Délután aztán elővettem a "kábítószerem" és alkottam , csak nem tudom milyen befejezési formát választok , már mint a hímzésnek:)


A szokásos vasárnapi "málenkij robot " után még beböktem egy keveset a nyufis képemből, hátha kész lesz idén Húsvétra.....jövőre..... valamikor



Fő az önbizalom :)


Nincsenek megjegyzések: